czwartek, 5 stycznia 2012

04 . Web Friends ... I'm so sorry ....

Oj , długo mnie tu nie było ! Ale w końcu mam troche wolnego czasu :) Tak jutro święto Trzech Króli co nie zmienia , faktu że nie nie było ograniczeń co do prac domowych . Boję się  ... tak i to bardzo , zaczyna siee od szkoły ale wszystko brnie w dalszą stronę . Mam wrażenie że tracę wszystko co posiadam . Najważniejsza rzecz to chyba czas , bo nie mam go wgl , a z tym idą kolejne rzeczy . Moje życie to jakaś masakra . Nie wiem co się stało ze mną w przeciągu ostatnich 2 lat  , kiedyś byłam CAŁKIEM innym człowiekiem , co mnie oczywiście nie pociesza . A czas biegnie , a ja mam wrażenie że stoję cały czas w tym samym miejscu . Za 3 tyg . mam zebrania już sie nie mogę doczekac ! Same 3 ... Jak nie gorzej ! Ale co ja zrobie ? Nie umiem się zmotywowac do nauki , nie tak jak bym chciała , a chciałabym bardzo . A jak nowy rok ? :) U mnie obecnie zaczyna się robic nie przyjemna pogoda , lubie śnieg ale nie lubie tego sie dzieje teraz , taka ciapa ! -_ -  Ale dzisiaj miałam dobry nastrój , uświadamiam sobie że osoby które są dobre zawsze wygrają . Ja już wygrałam , straciłam 2 osoby , które są same sobie winne , dla mnie były ważne , ale ich postępowanie jednak świadczy o tym że chyba ja nie byłam tak ważna dla nich . Obiecałam sobie 0 Sabotażu w moim życiu ! Na razie się udaję , oby jak najdłużej . A co wygrałam 2 inne osoby , które sa inne przy których czuje sie ważna . Cieszy mnie to :) Dziękuję za statystyke ! To miłe że zaglądacie , codziennie ! Przecież wcale nie musicie co tym bardziej mnie cieszy . Dziękuje osobą które pomagają mi w życiu codziennym , szkolnym i prywatnym . Doceniam was i to bardzo ! Najchętniej zebrałam bym was Wszystkich   i spotkałabym się z wami . Ale chyba właśnie to jest magiczne .... Że dzielimy się swoim życiem , pomagamy sobie , jesteśmy jednością #FAMILY . Mamy świadomośc że ludzie na całym świecie maja problemy jak my , mniejsze , większe jednak pomagamy sobie to się liczy ! Dziękuję wam ! I Przepraszam Was . Czasami zbyt zamartwiam was swoimi problemami , chyba za mało wam pomagam w tym wszystkim a powinnam ! Cieszę się gdy piszecie coś do mnie , zapraszacie na facebooku itd . Możecie to robic , ja wręcz chce byś cie to robili bo chce miec z Wami kontakt najchętniej 24/7 . KOCHAM WAS I PRZEPRASZAM. ♥

3 komentarze:

  1. A ja dalej nie rozumiem... Za co ty nas przepraszasz? Ja ciebie bardzo ,bardzo lubię. Znam ciebie całkiem długo i pamiętam ile razy pisałyśmy razem do 2 ,ile razy próbowałam cię powstrzymać od usuwania Twittera. Ale za co ty nas przepraszasz? Jesteś sobą. Ja przy tobie także. Tak ,jesteśmy rodziną ,która pomaga sobie na każdym kroku ,nie ważne ile lat nas dzieli ,ile kilometrów. Kochamy siebie i próbujemy sobie zawsze coś poradzić ,pomóc. Luv ya! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z komentarzem powyżej ;)

    każdy ma jakieś problemy. każdy próbuję je jakoś rozwiązać.. każdy na pewno życzyć będzie Ci powodzenia i szczęścia , żeby Ci się udało i żebyś doszła do swoich marzeń i je spełniła. :)
    i nie przejmuj się fałszywymi przyjaciółmi czy szkołą. jak olejesz sprawy którymi niepotrzebnie się przejmujesz to wygrasz z wszystkimi i uda Ci się osiągnąć to czego chcesz. :)
    ja życzę Ci tego z całego serca i wierzę w Ciebie. :)

    jesteśmy wspaniałą #FAMILY ♥

    trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwsze, każdy się zmieia, a już napewno w ciągu 2 lat, dojrzewamy, dorastamy.. Brakuję Ci czasu? Cóż trzeba go dobrze organizować, napewno uda Cię ogarnąć cały ten bałagan w Twoim życiu. Ocenami się nie przejmuj, to tylko głupie cyferki, uda Ci się poprawić. Masz racje, są osoby które na zasługują na nas, na nasze towarzystwo, najlepiej się od nich odciąć. Też straciłam tak wiele osób, i na początku bolało - ale potem uswiadamiasz sobie jakie to wszystko było toksyczne i ze wyszlo Ci to na dobre. Jestem na blogu chyba 2 raz, ale bedę zaglądac :) Trzymaj się Pozdrawiam :> xoxo Katrilly

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy