wtorek, 3 stycznia 2012

03 . Friends ?

Hej :) Haha trochę mnie tu nie było . Ale co zrobić ? :( Szkoła daje swoje . Nie wiem czy tylko ja tak mam ? Nie mam czasu kompletnie na nic ! Ledwo wyrabiam się z lekcjami , wszystkim . Nie mam czasu na nic . Ale nie o tym  . Jak się okazuje są osoby które nie umieją nawet obgadywać ! Nie wierze że ludzie potrafią być tak dwulicowi , jak można pałać taką niechęcią do drugiego człowieka ? Ja zbytnio tego nie rozumiem tym bardziej jeśli to przychodzi samo , zupełnie na nic .To chore . Jeszcze bardziej mnie dziwi jak inni potrafią dawac rządzic swoim życiem i to chyba świadomie ... . Każdy ma prawo miec swoje zdanie , gorzej gdy nie umiemy go wyrazic . To źle to bardzo źle ... . Naszczęście istnieją jeszcze normalni ludzie, prawdziwi przyjeciele których wam życzę :) Co u mnie ? Dzisiaj byłam w kinie ze szkoły . Niestety lub stety :) Nie powiem nic o filmie bo POŁOWA osób spała na nim . Obudziłam się na sam koniec , jedynie co wiem to że 2 osób chciała otowrzyc hipermarket 2 tys . ludzi się zebrało biegli , biegli a marketu nie ma ! :D Jedni wyzywali drudzy nie . Film to nazwa " CZESKI SEN  " . Możecie go obejrzec , może sie spodoba . A na mnie czeka fizyka ,polski , matematyka .Yhh !! Jakaś tragedia . Nic nie umiem co nie jest nowością ,a jestem strasznie zmęczona . Chce mi sie spac po " wolnym " przestawił mi się system . Chodziłam spac o 3 wstawałam o 13 ... Mamy efekty . To tyle :) A co u was ? Dziękuję za statystykę , i komentarze . To dużo znaczy dla mnie :)
P.s Właśnie dostałam autograf Seleny Gomez , naprawdę śliczne zdjęcie . Kolejny do kolekcji :)

1 komentarz:

  1. No nauka - koszmar. Wczoraj CAŁY dzień spędziłam przy nauce. A twoja notka super , taka prawdziwa. Wiele ludzi teraz nie ma własnego zdania ,bo boi się reakcji innych. Niepotrzebnie. Nie rozumiem tego i to jest wkurzające. Jak można myśleć inaczej ,ale każdego oszukiwać ,że myśli się tak samo. Bezsensu. Niestety dzisiejszy świat taki jest -.-. No i liczę powodzenia w nauce ,bo to już koniec pierwszego semestru :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy